Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Acció de seleccionar una icona, un enllaç o qualsevol altre element de la pantalla de l'ordinador prement un instant un dels botons del ratolí amb la busca situada sobre l'element que es vol seleccionar. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Sistema de facturació d'un element publicitari a Internet en què l'anunciant paga segons el nombre de clics d'entrada que hi han fet els internautes. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica consistent a fer que un internauta cliqui en un enllaç maliciós que té l'aparença d'un botó o d'un enllaç inofensiu, que s'utilitza per a manipular d'alguna manera la seva activitat a la xarxa. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Frau que es produeix en els sistemes de pagament per clic quan s'intenta enganyar el sistema generant clics falsos, mitjançant una persona, un script o un bot, amb la intenció d'augmentar els ingressos dels anuncis o de perjudicar la competència. [...]